Contact  |

Het bankje.......

Vanmorgen zijn we al vroeg richting Ekenstein gegaan om daar een heerlijke wandeling met de Cairntjes te maken. Uiteraard heb ik zoals ieder jaar weer een foto van ze gemaakt op het bankje. Op de collage hieronder kun je goed zien hoe de meiden en het bankje ieder jaar van kleur veranderen......

Wachten tot ze weer thuis komt.

Tijdens de afwezigheid van Lycka (zie pups/puppyplanning) stond Rhana steeds op de leuning van de bank te kijken of ze er al weer aan kwam. Gelukkig had ze bij opa en oma veel afleiding en miste ze haar zusje minder.....

Weer thuis....

Na nog een nacht in Luxemburg te hebben overnacht zijn we op zaterdag 20 september veilig thuisgekomen. De caravan staat weer op de oprit en de eerste wasmachine draait. Rhana en Lycka zijn bekaf en zullen nog een tijd nodig hebben voordat ze weer helemaal uitgerust zijn. Het is niet niks om in 3 weken tijd door Duitsland, Oostenrijk, Italie, Frankrijk, Luxemburg en nog eens Duitsland te reizen. Maar we hebben weer genoten van een mooie vakantie en kunnen er weer een tijdje tegenaan.

Buurjongens

Dit zijn onze buurjongens Roger en Mack. Ze stonden een nachtje naast ons op de camping in Bannes. Wat een heerlijke koppies hebben ze toch ook......... smile

Camping Hautoreille

Op Camping Hautoreille is het altijd leuk. We zijn hier in 2010 ook al eens met onze Demi en Rhana geweest. Het restaurant is super en het sanitair is heel schoon. Zelfs in het naseizoen is het hier nog druk. Dat wij niet de enige zijn die er genieten is te zien aan de foto's van Rhana en Lycka.

Take a Break....

Iedere twee uur houden we even een kleine pauze om wat te eten en te drinken.De Cairntjes vinden dat helemaal te gek. Er valt zoveel te ruiken en te zien, ze weten niet waar ze het eerst of laatst moeten kijken. En als je het dan niet helemaal vertrouwd, ga je gewoon heel dicht bij de baas liggen......

Rhaantje....

Camping La Garenne

Woensdag 17 september zijn we om 9.15 uur vertrokken uit Cavalaire. Na een relaxte rit van 325 km zijn we aangekomen op Camping La Garenne in de Ardeche.Toen we net een half uurtje zaten kwam er ineens een wel heel bekende auto aanrijden. Bert en Aletta waren een dag eerder dan gepland vertrokken en kwamen samen met hun hondjes Suzette en Phileine ook een nachtje op de camping staan. Wat hebben we een lol gehad, ondanks de regen die met bakken uit de lucht kwam. Aan de voetafdruk in het zand kun je zien hoe zo'n puinhoop het op een gegeven moment rondom de caravans was.

Opruimen? Mij niet gezien!!

Tijdens het opruimen kroop Rhaantje weg, ik denk dat ze niet veel zin heeft om naar huis te gaan.....

Laatste avondje...

Onze laatste echte avond hier op Camping Cros de Mouton is een feit. Morgen gaan we de tent etc. opruimen en alles rijklaar maken. Ik ben nog maar een rondje over de camping gelopen met de camera, want ook 's avonds is het hier erg mooi.......

Panorama

Dit zie je als je bovenaan de helling op de camping gaat staan. Cavalaire met op de achtergrond de zee....

Visjes

Deze visjes en sterren zijn verwerkt in bestrating van de boulervard.....

Rhana ziet ze vliegen!

Plage de Cavalaire

Tijdens een van onze laatste dagen in Cavalaire hebben we een wandeling over de boulervard en langs de stranden gemaakt. Wat is het hier toch mooi!

Even een balletje zoeken...

Rhana is op zoek naar haar tennisbal. Hulp heeft ze echt niet nodig, want ze weet precies waar de baas hem verstopt heeft!

Oleander

Plage de Bonporteau

Vlakbij de camping ligt een strand genaamd Bonporteau. Prachtig om te zien en het was er een stuk rustiger dan op de strandjes in Cavalaire.....

Familieportret

Deze foto heeft Bert van ons gemaakt in Port Grimaud, we zijn er erg blij mee.....

Ver weg en toch dichtbij.....

Dat onze vrienden Bert en Aletta zo dichtbij waren op een camping bij Port Grimaud wisten we ook niet. Daarom hebben we gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om samen te gaan eten. En een lol dat we hadden! De foto's zeggen genoeg smile

Lycka in het zonnetje

Genieten..........

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik