Contact  |

Hoezo lui?

Lycka's favoriete plekje in de zon.......

Tuinschilderij......

Na ruim beraad op Facebook hebben onze vrienden en wij er voor gekozen om van de onderstaande foto een tuindoek te bestellen. Onze Cairns in 2011 op de Panarotta ,1970m in Italie.......Inmiddels is het doek bezorgd en zijn we echt sprakeloos, zo mooi!

Voor info over het bestellen van tuindoeken kun je kijken op: www.tuindoekstunter.nl

Diddl pups

Woensdag 21 augustus heb ik de pups van Maryel van 't Goln Hammerk op de foto gezet. Deze keer heb ik voor het thema Diddl gekozen en dat vonden de vijf meiden erg leuk. Kijk zelf maar hoe blij ze zijn met de knuffels en het andere speelgoed dat ik had meegenomen......

Even uitwaaien aan zee......

Heerlijk vinden de meiden het om na een warme dag nog eventjes op de dijk in Delfzijl uit te waaien. Het levert ook leuke kiekjes op.......

Windspinner

De Cairn Terrier Windspinner die ik mee heb genomen uit Belgie heeft inmiddels een mooi plekje gekregen aan onze veranda.....

Dana, Rhana en Lycka.....

Rhana en Lycka vinden ons buurmeisje Dana zo leuk! Samen spelen ze met de bal. En als je dan ziet hoe voorzichtig de Cairntjes zijn met een kindje van nog geen 2 jaar, dan smelt je gewoon..... Zo schattig!

Home sweet home.....

We zijn allemaal weer op ons eigen plekje. Nikki is weer thuis bij Willem, Mieke en de Cairntjes. En zoals ik gehoord heb is ze thuis lekker verder gegaan met de dingen die haar dagelijks veel plezier bezorgen. Het slopen, slepen en spelen is ze dus nog niet verleerd. Onze meiden waren blij met hun cadeautjes uit Frankrijk. Lycka poseerde trots met haar nieuwe donut en Rhana had nog steeds geen zin in foto's maken......

Nikki Gravensteijn

Onze laatste nacht hebben we doorgebracht op de camping in Leek. Nikki snapt nu wel waarom Rhana, Lycka, Gucci en Dolce het er zo leuk vinden. Je kunt er namelijk heel goed graven!

Onderweg......

Onderweg op de parkeerplaats heb ik deze foto van Nikki gemaakt. Ze vond het allemaal super spannend die vrachtwagens, auto's met sleurhutten erachter en af en toe iemand die haar een aai over d'r bol gaf.........

Camping Huttopia

We hebben tijdens onze vakanties al op veel verschillende overnachtingscampings gestaan. Maar Huttopia was wel een hele aparte "groene" camping. Blokhutten, Pipo de clown wagens een natuurzwembad en nog veel meer verbazingwekkende huisjes. We hebben onze ogen uitgekeken zal ik maar zeggen.......

Kronenbourg....

Nikki is al net zo gek op bier als haar tante Lycka. Snuffelen mag en kusjes geven ook want dat is lekker, dan proef je namelijk bier. Maar dat is ook het enige want lebberen aan zo'n scherp blikje is gevaarlijk!

Familie portret......

Deze foto heeft buurvrouw Kim van ons gemaakt vlak voordat we weer richting huis vertrokken. We zijn er erg blij mee........

Nikki op het strand.....

Vloed...

De laatste dagen liggen er erg veel algen op het strand, niet echt lekker zoals je ziet maar voor het maken van foto's op en om het strand heeft het wel iets, vooral 's avonds.....

Beach friends

Tijdens de vele wandelingen op het strand komen we heel veel verschillende honden tegen. Twee honden die echt opvallen door hun lieve karakter verdienen een plekje in ons nieuws, vandaar dat ik ze op de foto heb gezet. Ze spelen met Nikki alsof ze van porselein is, zo lief!

Nikki's ochtendritueel....

Iedere ochtend speelt Nikki met haar vogel, hierbij maakt ze wel heel aparte gromgeluiden. Ik heb er toch maar een clipje van gemaakt want het is zo grappig! Zet het geluid maar eens hard aan, misschien herkennen jullie dit?

La Rochelle

Maandag zijn we naar La Rochelle geweest. Het weer was niet echt super, maar voor het bezichtigen van een stad was dat eigenlijk best lekker. La Rochelle is echt een prachtige havenstad, en ondanks dat we de heen -en terugreis vanaf het eiland in de file hebben gestaan hadden we het niet willen missen....... Prachtig!

Heerlijk bekkie......

Lekker racen in het zand......

Vanavond zijn we nog even met Nikki naar het strand geweest. Zo kon ze na een rustig dagje even haar energie kwijt....

Zonnewijzer....

Deze zonnewijzer hebben we gekocht bij Poterie du Moulin in Dolus d'Oleron . Hij krijgt straks een heel mooi plekje in onze vernieuwde tuin.

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik