Contact  |

Landal Heihaas

Van 23 t/m 26 november j.l. zijn we met Lycka en Dani naar Landal Heihaas in Putten geweest. De Heihaas is een heel mooi en vooral schoon park, we hebben echt genoten van een heerlijk weekend samen...….

Bungalow nummer 15

Rantin Reiver's Happy Go Lucky 'Hazel'

Vandaag ben ik gezellig bij Caroline geweest. De Schotjes waren helemaal blij toen ze me zagen. Deze keer was Hazel aan de beurt voor een mini fotoshoot in het zonnetje in de tuin smile

Hippo's and Icecream

Het raceteam was weer lekker bezig vandaag. Je blijft er naar kijken, zo mooi!

1....2....3...… JUMP!!!

Samen sterk!

Lycka en Dani lekker samen in de mand. Niet omdat het moet maar omdat het kan...…..

Slaapzak

Heerlijk die nieuwe slaapzak, al heb ik zo mijn twijfels of ie voor mij is tongue

De snijplank cleaners

Playtime!

Vandaag was het heerlijk weer. De Cairntjes hebben dan ook lekker buiten gespeeld wink

Tennisbal kanon

Het is altijd lastig om voor Rhana een leuk dierendag cadeautje te vinden. Gelukkig is het ook dit jaar weer gelukt en is ze super bilj met haar tennisbal kanon van de Action. 's Avonds gaat ze voor het doosje staan jengelen om oma te vertellen dat er gespeeld moet worden. Hoe ouder hoe gekker smile

Harley en Ginger

Vanmorgen heb ik weer een aantal foto's van Harley en Ginger gemaakt, wat is het toch een heerlijk stel.

Patat Junkies

Rhaantje geniet

Rhana was helemaal hyper toen ik haar mee nam naar het Schildmeer, je ziet haar genieten!

Modellenwerk

Hoe trots ben je als je je eigen Dani op de waakbordjes voorbij ziet komen tijdens een event? Heel trots natuurlijk! Ons knappe modelleke smile smile smile

Njom Njom Njom

Pablo geniet!!

Mijn hond is vriendelijk......

Home Sweet Home

We zijn weer veilig thuis van een super vakantie. Wat hebben we gelachen, heerlijk gegeten en een hoop gezien in de drie weken dat we samen waren.

Lieve Kees en Nicole, langs deze weg willen we jullie nogmaals bedanken en kijken nu al uit naar volgend jaar waarin we uiteraard eerst weer gaan genieten van een fijn voorseizoen aan het Leekstermeer en daarna weer richting Levico gaan.... Nogmaals dank en tot gauw lieverds wink

WAT EEN VAKANTIE WAS DIT.....

Vandaag het laatste stukje naar huis waar vanaf morgen het " gewone" leven weer begint.

Lieve Gerda en Johan dankjulliewel voor deze prachtige vakantie. Het was elke dag een feestje. Huilen van het lachen, eten, drank, genieten van onze hondenkinderen, prachtige trips en onze serieuze gesprekken. Ik ga het vreselijk missen.Van de foto's (ongeveer 1200 stuks) ga ik een mooi boek maken.smile

Hoera!

Vanmorgen zijn we in de stromende regen vertrokken uit Weer. Onze eindbestemming voor vandaag was Erlangen in Duitsland. De autorit er naartoe verliep super, vandaar dat we ook mooi op tijd bij de camping aankwamen. Eigenlijk iets te vroeg want het was 'Mittagsrühe" …….. tongue

Om de tijd te doden zijn we maar gaan wandelen, ouwehoeren met de meiden en picknicken bij de caravan. Daarvan heb ik een filmpje en een aantal foto's gemaakt.

Na ruim een uur wachten konden we eindelijk inchecken bij de wel heel erg ongeïnteresseerde, nog brood kauwende eigenaar. We mochten zelf een plekje uitzoeken en zijn dan ook helemaal naar achteren gereden, zo ver mogelijk van de drukte verwijderd.

Deze camping zag er op internet een stuk mooier uit dan in werkelijkheid. Het is een komen en gaan van passanten en daar wordt qua prijs dan ook lekker op ingespeeld want de kampeerders komen toch wel aangezien dit één van de weinige campings is op deze route. Wij hebben vooral gelachen om de Google Translate vertaling van de hond...….

De plekken die we hadden uitgezocht lagen aan een atletiekbaan en naast een voetbalveld. Voor een nachtje te doen maar als je net van een hele fijne camping in Oostenrijk komt is dit wel even iets anders wink

Toen alles op zijn plek stond werd het de hoogste tijd om Dolce te feliciteren met haar 8e verjaardag want daar hadden we vanmorgen in de stromende regen nog geen kans voor gehad. Happy Birthday sweet little girl smile

Nadat Dolce haar cadeuatjes had uitgepakt zijn Nicole en ik met de Cairntjes gaan wandelen bij het meertje achter de camping.

Rond 18.00 uur zijn we richting het restaurant op de camping gelopen om daar gezellig met zijn viertjes te eten. Het eten was prima!

Voordat we terug gingen naar de caravans hebben we nog een rondje over de camping gelopen. De seizoensplekken zijn hier toch heel anders dan op Camping Cnossen aan het Leekstermeer waar wij al heel wat jaren ons voorseizoensplekje hebben. Ruilen? Nou nee, dank je wink

Een keer iets anders dan kabouters wink

De voorzieningen voor de hondjes zijn prima. Op vele campings kunnen ze aan deze hondendouche met warm water een voorbeeld nemen!

Voor de dorstige, uitgeputte kampeerhond smile

De volgende ochtend waren onze vijf Cairns helemaal door het dolle want ze zagen een eekhoorn. Vol overgave werd er geloerd naar de bomen waarin hij met zijn net gevonden walnoot vluchtte. Wat een stel is het toch ook, prachtig!

Vanmorgen zijn we rond 9.30 uur vertrokken richting onze laatste overnachtingscamping in Bad-Honnef / Aegidienberg (Dld)

De eindbestemming van vandaag was Camping Jillieshof. Het was voor de derde keer deze terugreis dat we naar een camping gingen waar we nog niet eerder zijn geweest.

Van de aardige campingeigenaar mochten we twee plekjes uitzoeken en later op de middag bij de receptie komen betalen.

De eerste indruk van de camping was goed. Mooie ruime plekken op een goed onderhouden grasland, wat wil je nog meer...…..smile

Caravan waterpas, pootjes uit, stroom erop, luifeltje uit, pennen in de grond, hondjes vast, waterbakken gevuld...…….. Check! En dat alles in nog geen half uur wink

Vandaag was het mijn laatste kans om foto's van de vijf Cairns te maken. De foto's zijn net als de vele andere foto's tijdens deze vakantie gemaakt met mijn smartphone want onze camera's zijn alleen voor het maken van de zwemfoto's en op de Passo Pordoi tevoorschijn gehaald smile

Gucci

Lycka

Dolce

Hugo

Dani

Aangezien er op de camping geen restaurant was zijn we naar het dorp gelopen om daar een hapje te gaan eten bij restaurant Wirtshaus Himberg dat door campinggasten op Zoover werd aanbevolen. Wat was het eten lekker en uiteraard weer heel gezellig, een echte aanrader!

Toen we terugkwamen op de camping was er een kampvuur. Leuk om de campinggasten zo te zien genieten op deze leuke camping.

Gezellig samen aan het ontbijt op onze laatste vakantiedag sad

Nog één keer de slappe lach laughing

Opruimen en moveren...….

Na drie weken lol werd het tijd om afscheid te nemen, iets wat ons allemaal zwaar viel. Nu rijden we ons laatste stuk richting huis en zien geen zwarte Toyota meer in de buitenspiegels"..... crying

Nog 100 kilometer......

Alpencamping Mark

Dag mooi Levico, hopelijk tot gauw smile

We zijn vanmorgen rond 9.00 uur vertrokken naar onze eerste overnachtingscamping in Oostenrijk. Wat een leuke camping, een echte aanrader wink

Dani onze beveiligster waakt over haar sleurhut.....

Vanmiddag hebben Nicole en ik nog even een wandeling naar het dorpje gemaakt. We hebben de prachtige kerk bewonderd en zijn daarna nog een paar boodschappen wezen doen bij de Aldi die op loopafstand van de camping is.

Aan het einde van de middag hebben we gewandeld langs de koeien die naast de camping staan. De vele paddestoelen langs het bospad boven de camping laten zien dat de herfst in aantocht is, prachtig!

Aan het einde van de dag hebben we heerlijk gegeten, eindelijk weer eens een Schnitzel mit pommes en een echte Irish Coffee smile

Zwemmen en opruimen

op 11 september j.l. was Nicole jarig, ook via onze nieuwspagina willen we haar nogmaals feliciteren. We zijn dankbaar en blij dat we deze dag al voor het 4e jaar samen mochten vieren smile

Vanmorgen zijn we begonnen met het afbreken en schoonmaken van de voortenten en luifels, altijd weer een klusje waar je rustig bij moet blijven. Zeker met deze hitte wink

Tussen de bedrijven door ben ik eerst even met Lycka naar het strandje geweest om te kijken of er nog mensen waren. Gelukkig was het campingseizoen van de naastgelegen camping voorbij en hadden we het hele strand voor ons alleen. Wat was ze blij onze kleine stenen verzamelaar.

Even relaxen na het harde werken van vandaag smile

Aan het einde van de middag was het tijd voor een boottochtje met Dani en haar tante Dolce smile

Lekker opdrogen na het zwemmen maar even iets anders hè; Waar is de rest van de tent gebleven???

Aan het einde van een drukke maar fijne dag zijn we heerlijk met elkaar wezen eten en hebben we geproost op een nieuw levensjaar van Nicole.

Goedemorgen allemaal, we beginnen vandaag met een muizeninspectie smile

Omdat het vandaag weer bloedheet wordt zijn we vroeg begonnen met het opruimen van de voortent en de rest van de spullen.....

Terwijl de mannen de laatste spullen aan het inpakken waren hebben Nicole en ik gezwommen met Lycka en Dani. Wat is het toch ook een heerlijk stel, je ziet ze genieten!

Zie jij wat ik zie Dani? Tante Nicole is aan het zwemmen, ben benieuwd wanneer wij weer mogenwink

Nog een laatste duik en dan moeten we weer een jaar wachten kleine boef!

Aan het einde van de middag zijn we met z'n vieren gezellig naar de vernieuwde Jolly bar geweest. De Jolly bar heeft uitzicht op de nieuwe lagune die sinds juli open is.

Voordat we gingen eten zijn we nog evn voor de laatste keer langs het meer gelopen...…..

De mannen deden tijdens onze laatste maaltijd bij 'Pizzeria Airone' aan synchroon schenken. Wat was het weer heerlijk en vooral gezellig.

Passo Pordoi

Vanmorgen zijn we met de Cairntjes al vroeg vertrokken naar het prachtige Passo Pordoi. De weg er naartoe is er één met 27 tornanti (haarspeldbochten) Het geleende filmpje laat een goed beeld zien van de prachtige omgeving.

Na bijna twee uur rijden zijn we aangekomen op de parkeerplaats van Sass Pordoi waar het uitzicht nu al prachtig is!

Na het maken van een aantal foto's, het kopen van de retourtickets en het uitlaten van de Cairntjes kan ons avontuur naar een hoogte van 2950m beginnen.

Voor Dani was het de eerste keer dat ze in een kabelbaan cabine zat. Ze vond het net als mama Lycka prachtig en genoot met volle teugen van het uitzicht smile

Eénmaal boven waren de Cairntjes helemaal dol, ze hadden de spurt er zo in dat we amper zelf de kans kregen om de omgeving even in ons op te nemen smile

Yihaaaaaaaa .....................…. Sneeuw!!!

Nog een laatste 'Onsie' voordat we weer naar beneden gaan smile

Op de terugweg zijn we via de Passo Costalunga gereden waar we nog even zijn gestopt om een aantal foto's van o.a de prachtige hotels te maken.....

De Costalungapas ligt op de grens van de Italiaanse provincies Trento en Bolzano. Tevens is het de Italiaans-Duitse taalgrens. In het gebied ten oosten van de pas wordt zelfs nog een derde taal gesproken: Ladinisch. De Costalungapas is het gehele jaar geopend. Samen met de Pordoipas en Falzaregopas vormt de Costalungapas de Dolomietenweg. De route naar de pas vanuit het westen begint in Cardano in het brede dal van de rivier de Isarco. Hier opent zich het Valle d'Ega (Eggental) dat in het eerste deel een kloof vormt.

Na een aantal kilometer verbreedt het dal zich. De goede weg klimt door dichte bossen en Tiroler dorpjes omhoog naar het Lago di Carezza. Het water heeft een helder blauwgroene kleur met op de achtergrond dichte naaldbossen waar de torens van de Latemar boven uitpriemen.

Na een prachtige dag zijn we allemaal moe maar voldaan, we genieten nog heel eventjes voordat we naar bed gaan. Welterusten voor straks zal ik maar zeggen wink

Hieperdepiep!

Vandaag vieren we de 8e verjaardag van onze Lycka.. Gefeliciteerd kleine vriendin, we maken er een leuke dag van hier in 'ons' Italië wink

Vanmorgen hebben we met z'n viertjes een wandeling langs het meer gemaakt, genieten voor ons allen!

Lycka is een beetje moe van de wandeling smile

Knuffelen met paps...….

Cadeautje yeah!!!

Vanmiddag ben ik samen met Nicole naar het Festival Dell' Uva (wijnfeest) in Levico geweest.

Op naar de 9 Lyckje, proost!

Na een hele fijne dag is ook onze kleine 'Pipo de Clown' een beetje moe, slaap lekker allemaal...….

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik