Contact  |

Hoera..... Lycka 2 jaar!

Party!!

Op 3 september is Rhana 3 jaar geworden. En zoals bij de meeste verjaardagen horen daar natuurlijk ook cadeautjes en kaartjes bij. Op de foto is duidelijk te zien dat de meiden samen een leuk feestje hebben gebouwd. Ze waren helemaal dol en renden de hele avond achter elkaar aan. De rust is nu gelukkig iets teruggekeerd, maar lang zal dat vast niet duren want over een paar dagen is Lycka jarig.

Hoera..... Rhana 3 jaar!

Agility

Johan en Rhana zijn een tijdje geleden begonnen met de opstap cursus voor behendigheid. Als ze het weggetje naar AHOV oprijden gaat Rhana al helemaal uit haar dak. Ze vindt het geweldig! Op de foto hieronder kun je goed zien dat ze samen heel veel plezier hebben...

Dikke maatjes...

Vanavond zijn we nog even naar de zee geweest in Delfzijl. Jammer dat het ineens heel hard begon te regenen en ik dus geen kans meer kreeg om wat foto's te schieten. Gelukkig heeft Johan nog net even tijd gehad om deze van Lycka en mij te maken.

Weer veilig thuis!

Zondag 19 augustus zijn we weer thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Italie. De Cairntjes hebben ook erg genoten zoals jullie in de voorgaande verhaaltjes hebben kunnen lezen. Ze liggen nu helemaal gevloerd op de koele plavuizen en het zal nog wel een tijdje duren voordat ze weer helemaal uitgerust zijn. Op de foto hieronder houden we onze allerlaatste pitstop op een parkeerplaats in Duitsland. Zie ze genieten die twee, of waren het nou drie?

Bloemen en Planten

Op de laatste camping in Girod (Dld) was alles een beetje verouderd, de kampeerplaatsen en het sanitair waren gelukkig heel netjes. Om jullie niet te vermoeien met foto's van dit geheel ben ik maar even rondom de camping gelopen om wat plaatjes te schieten, een keer heel iets anders dan Cairns...

Bella Rhaantje....

Rhaantje kijkt door een hekje naar de spelende kindertjes op het strand. Wat zou ze graag even met ze willen dollen!

Camping Kratzmuhle

Na een reis van 470 km zijn we vanmiddag aangekomen op Camping Kratzmuhle te Kinding in Duitsland. Deze camping in het natuurpark Altmuhltal hebben we nog nooit eerder bezocht maar is zeker de moeite waard. Naast de camping ligt een meer met mooi helder zwemwater. Je kunt er waterfietsen en boten huren. Op het zonneterras van Kratzmuhle Seerestaurant kun je tijdens het eten van een heerlijke, betaalbare maaltijd genieten van een prachtig uitzicht over het meer. Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Voor meer info kun je kijken op: www.kratzmeuhle.de

De laatste ronde...

Vanmiddag hebben de meiden hun laatste rondje gezwommen en gedobberd in het Levico meer. Ze vonden het heerlijk en hadden het erg naar hun zin op het luchtbed. De vakantie hier in Italie is bijna ten einde. Vanavond gaan we voor de laatste keer naar ons favoriete restaurantje. Morgen vertrekken we richting Duitsland waar we nog een paar dagen zullen blijven. We houden jullie dus weer op de hoogte.....

Lycka Jongejans, onze schoonspring Cairn...

Lycka vindt rotsje springen helemaal super! Jammer dat ze niet los kon vanwege de rond scharrelende waterhoentjes op deze plek, maar de lol is er niet minder om! Likkie Jongejans, onze eigen schoonspring kampioen!

Fly Away....

Vanmiddag hebben we pa en ma naar Aeroporto Villafranca in Verona gebracht. We hebben het samen heel gezellig gehad hier op Camping Levico. Uiteraard hebben we ze veel laten zien van "onze" Dolomieten. Maar zoals jullie weten zijn 10 dagen zo weer om. Voor pa en ma is de vakantie voorbij, maar wij gaan nog eventjes door.

La Vecchia Fattoria

Ons vaste restaurant in Levico Terme is La Vecchia Fattoria. Je kunt er genieten van heerlijke gerechten en pizza's. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en spreekt o.a Nederlands. Bij La Vecchia kun je ook kamers huren, hier wordt zowel in de zomer als in de winter veel gebruik van gemaakt.

Voor meer info kun je kijken op: www.albergovecchiafattoria.it

Castello di Pergine

Gisteren zijn we naar het prachtige Kasteel van Pergine geweest. Het was een beste klim omhoog, maar daar hadden Rhana en Lycka totaal geen moeite mee. Omdat ik alle foto's die ik gemaakt heb onmogelijk op de website kan zetten heb ik maar weer een collage gemaakt.

Surfkampioenen

In het Lago di Levico zijn de meiden lekker aan het surfen op hun gevonden surfboard. Ze vinden het prachtig! Lycka heeft wel wat meer moeite om haar evenwicht te behouden...

Sirmione

Donderdag 9 augustus zijn we naar Sirmione geweest. Sirmione is een schiereilandje in het Gardameer. Het is er prachtig! Er zijn zoveel bezienswaardigheden dat je niet weet waar je het eerst of het laatst moet kijken. Ze hebben er ook heerlijk vers fruit en het lekkerste ijs van de hele wereld. Rhana en Lycka hadden het een beetje warm en namen daarom even een frisse duik in de plaatselijke fontein. Dit trok erg veel toeschouwers zodat de meiden nu op heel wat Italiaanse digitale camera's staan...

Waterfietsen en zwemmen

Vanmiddag zijn we wezen waterfietsen. Rhana en Lycka vonden het prachtig! Wel vonden ze het een beetje vreemd dat Johan er ineens af sprong en onder water verdween. Ze waren hem zeg maar even "kwijt".
Gelukkig kwam hij toch weer boven en mochten ze allebei nog even met hem zwemmen.

Marmolada

Op 7 augustus zijn we naar de Marmolada geweest. Dit prachtige gebergte is 3265m hoog. Met een kabelbaan kun je in drie etappes naar boven. Voor de Cairntjes helemaal super, want bovenop de top lag sneeuw! Op de foto kun je goed zien dat het echte bikkels zijn,want ze hebben geen hoogtevrees.

Bambino's e Bambina's

Rhana en Lycka hebben hier erg veel bekijks. Dat komt omdat de meeste Italianen nog nooit een Cairn Terrier hebben gezien. Ook de kinderen op de camping vinden onze meiden erg leuk en komen zelfs met ze spelen. Natuurlijk moesten ze na het spelen nog even samen op de foto!

Rhana, Leonie, Britt, Gijs, Lycka en Remco

Lago Molveno

Als we in Italie zijn is een bezoekje aan het Molveno meer standaard. Dit doen we vooral omdat de Cairntjes het daar helemaal super vinden, voor hen is het tenslotte ook vakantie! Het is er niet te druk en er is lekker ondiep water om heerlijk in te peddelen en te spelen. Ongelooflijk, maar ondanks dat het een jaar geleden was renden ze nog rechtstreeks naar het meer......

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik