Contact  |

Ons 'dorp' smile

De twee mega plekken die we naast elkaar hebben zijn zo groot dat het bijna een dorp lijkt. Heerlijk zoveel ruimte om ons heen!

Dordogne

Zondag 28 augustus zijn we na drie rustige dagen reizen veilig aangekomen op onze eind bestemming in de Dordogne. Op camping Le Paradis in St.Leon sur Vézère zullen we de komende weken gaan genieten van onze welverdiende vakantie. Dat de camping zijn naam eer aandoet is te zien op de volgende foto's, het is hier een waar bloemenparadijs, prachtig!

Hugo

Vecchia Amore Vivo Per Lei 'Hugo'

La Grande Sologne

Op zaterdag 26 augustus zijn we rond 9.30 uur vertrokken richting Nouan le Fuzelier waar we onze tweede overnachting hadden gepland op Camping Municipal La Grande Sologne. Een prima camping als tussenstop richting de Dordogne met gratis Wifi, gratis toegang tot het zwembad tegenover de camping, vers brood en op loopafstand een aantal restaurantjes in het dorpje.

Camping Cairn Dani

Mooie plekjes....

Om even een indruk te krijgen van onze twee kampeerplekken......

Lycka Mouskouri

Onze Lycka Mouskouri is altijd in voor een geintje wink

Boiry Notre Dame

Op vrijdag 25 augustus zijn we om 7.00 uur richting Frankrijk vertrokken om daar de komende drie weken onze vakantie te vieren. Om 16.00 uur kwamen we na 520 km rijden aan op onze eerste overnachtings camping 'La Paille Haute' waar we werden herenigd met Kees, Nicole en de Cairntjes.

Camping La Paille Haute is een prima overnachtings camping met zwembad, buffet restaurant, vers brood, gratis WiFi etc. Zeker de moeite waard om te onthouden voor de kampeerders onder ons smile

Friends

Sailing

Symba en Sanny

Zondag 13 augustus ben ik samen met Wilma bij Meta op puppyvisite geweest. Wat zijn het twee knappe pupjes en wat was het gezellig. We hebben zo zitten kletsen dat ik bijna geen tijd meer had om nog foto's te maken voordat de pupjes in slaap vielen.

Rhana

Rhaantje kwam eventjes voor een pedicure behandeling. Gelijk dat knappe koppie maar even op de kiek gezet wink

Zzzzzzz

Dani is heel erg moe van alle indrukken en het spelen. Lekker laten knorren zou ik zo zeggen....

Pablo en Dani

Vandaag heeft Dani haar grote broer Pablo ontmoet en even met Gerda geknuffeld. Wat was het leuk om weer even bij gekletst te hebben smile

Mooi stel!

Libby en Rossi poseren eventjes, wat is het toch een mooi stel!

Dana

Dana is met opa en oma onderweg naar haar familie in de Oekraïne. Wat was het een fijne tijd en wat is het snel voorbij gevlogen. Dag kleine vriendin, we zullen je missen sad

Love U mommy

De rust...........

Pollo per Dani??

Moet toch niet gekker worden met dat 'kind'.......... tongue

Boyke

Boyke is met Conny op de camping en geniet zo te zien van het "caravan leven". Heel veel plezier van ons lieverds wink

Kale Duinen

Tijdens ons verblijf in Appelscha zijn we uiteraard gaan wandelen bij de 'Kale Duinen' . De meiden vonden het prachtig! Dani keek haar ogen uit toen ze de loslopende schaapjes zag laughing

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik