Contact  |

Marmolada

Vandaag zijn we met z'n allen naar de Marmolada geweest. De Marmolada is een berg met een gletsjer in het noordoosten van Italië op de grens tussen Trentino en Veneto . De Marmolada heeft verschillende toppen boven de 3000 meter, waaronder de Punta Penia (3.342 m), Punta Rocca (3.309 m.), Punta Ombretta (3.230 m). Deze toppen zijn de hoogste bergtoppen in de Dolomieten en de Marmolada wordt daarom ook wel de koningin van de Dolomieten genoemd. Vanaf de top heb je een prachtig uitzicht over het gebied.

Rhana en haar bal

Vanmorgen zijn onze buren vertrokken, daarom zijn er nu eventjes twee plekken naast ons vrij. Tijd voor Rhaantje om met Johan te gaan ballen. Het apporteren van de bal is echt het favoriete spelletje van onze kleine vriendin, je ziet haar genieten smile

Festival del Uva

In het dorp was het Festival del Uva. Een festival voor straat artiesten die met hout, riet etc. werken. Ook was er de mogelijkheid om wijn, kaas en andere streekproducten te proeven en evt. te kopen. Hieronder enkele foto's van een gezellige, sfeervolle middag.

Il Puffetto

Aan het einde van de middag zijn we naar het dorp gegaan om daar wat souvenirs te kopen en een terrasje te pakken. Aangezien we allemaal behoorlijk de wandeling van gisteren in de benen hadden, leek het ons beter om met het treintje naar boven te gaan. Dat leverde uiteraard weer grappige plaatjes op.

Verplicht rusten...

Na de lange wandeling van gisteren is het nu tijd om een rustdag te nemen. Rhana en Lycka genieten heerlijk op hun stretchers van het zonnetje.

Familieportret @ Erdomolo

Kees in actie!

Lago di Erdomolo

Vandaag hebben we een wandeltocht naar het meer van Erdomolo gemaakt. Wat was het prachtig om dit met z'n allen te doen. Wat hebben we gelachen, gebikkeld en vooral heel veel gezweten. Op www.valsugana.nl staat meer info over deze tocht. Hun advies om dit met kleine kinderen te gaan doen is voor ons nog steeds een raadsel! Lago di Erdemolo is een bergmeertje in de gemeente Palù del Fersina. Op 2.014 meter in het Valle dei Mòcheni in de Lagoraigroep van de Dolomieten.

Hieper de Piep!

Op 3 september j.l. is onze Rhana 6 jaar geworden. Wat is ze toch vreselijk verwend! Heerlijk om d'r zo blij met haar cadeautjes te zien smile

Dolce bekijkt het eens van een andere kant

Dolce geniet net als de andere vier Cairntjes van haar vakantie. Na het zwemmen ging ze heerlijk liggen kroelen in het gras.

Rondje over de camping

Tijdens een rondje over de camping heb ik een aantal foto's gemaakt. Door de vele veranderingen moet er ieder jaar een nieuwe plattegrond gemaakt worden. Toch leuk dat het oude gebouw waar vroeger de receptie en de kantine waren nog steeds zo is als het was........

Riva del Garda

Op de heenreis richting Limone heb ik een aantal foto's gemaakt van onder andere het prachtige Riva del Garda. Ondanks de bewolking zijn het toch fraaie plaatjes geworden smile

Limone sul Garda

Vandaag zijn we naar Limone geweest. Limone sul Garda is een gemeente in de Italiaanse provincie Brescia gelegen aan het Gardameer. Ondanks de aanwezigheid van beroemde teelten van citroenen wordt de naam van het stadje er niet van afgeleid. Wel kun je er echt alles wat met citroen te maken heeft kopen. Zoals bijvoorbeeld souvenirs en levensmiddelen.

Stoere Hugo!

Zwemclub de dobberende Cairntjes

Het is hier ruim 34 graden, dus wordt het tijd voor de Cairntjes om een duik te nemen. Voor Gucci en kleine Hugo een hele uitdaging aangezien ze nog nooit gezwommen hebben. We zijn dan ook extra trots op ze, want ze hebben zoals je kunt zien op de foto’s erg goed hun best gedaan.

Nicole en Hugo

Info wall

Het eerste wat me opviel toen ik de camping opliep was de nieuwe Info wall die bij de receptie hangt. Hierop kun je kijken naar het weer, omgeving en noem maar op. Erg mooi en informatief.

Beertje....

Lycka heeft het prima naar haar zin in de stretcher, ze kijkt zo schattig en lijkt daardoor net op een beertje.

Camping Lago di Levico

Na ruim 1200 km zijn we veilig aangekomen op Camping Lago di Levico. De Camping waar ik al vanaf mijn derde levensjaar kom. Ik hoop dat Kees, Nicole en de Cairntjes het hier net zo naar hun zin hebben als wij. Aangezien we best wel wat oponthoud hebben gehad tijdens de reis hadden we geen zin meer om de voortenten op te bouwen, morgen weer een dag!

Gucci

Gucci en Hugo

Schlosscamping Volders

De tweede avond en nacht hebben we net als voorgaande jaren doorgebracht op de Schlosscamping in Volders te Oostenrijk. Hier zijn enkele foto's van de omgeving, onze plek en Kees en Nicole en hun Cairntjes.

<< Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 Volgende >>

Content Management Powered by CuteNews

Het is niet toegestaan om zonder toestemming teksten en foto's te kopiëren en/of te gebruiken. © G. Dik